July 31, 2012

Poff… og mer.

Artig opplevelse i dag: Da jeg skulle sykle litt på ergometersykkelen så sa det poff og det luktet ozon. Viser seg at selve computeren som styrer den magnetiske motstanden og kjører displayet på den tok kvelden. Jaja, ikke noe å gjøre med det, spesielt ettersom garantien på den var gått ut ;(
Så, det ble en tur på sportsbutikken sammen med Solveig for å kjøpe ny sykkel som kan benyttes inne. En rulle ble simpelthen for dyrt. I stedenfor en tradisjonell ergometersykkel (som jo egentlig ikke er noe gode å sykle på) ble det en spinningsykkel, hehe. Så nå har gamlefar ingen unnskyldnigner lengre i det hele tatt. Å få sykkelen inn i hus og montere den var jo god trening i seg selv. Beistet veier jo godt over 50kg, og av en eller annen grunn blir jeg alltid god og svett når jeg jobber med verktøy (spiller ingen rolle hvor lenge jeg skrur eller hva jeg skrur…).
En liten side note: Ettersom det kun var Solveig og jeg som var hjemme i kveld fikk hun lov å bestemme maten, og som unger flest valgte hun selvfølgelig McDonalds (eller pommes frittes butikken som hun sier). Med tanke på dietten jeg skal følge kan jo slike besøk være en for stor fristelse, men jeg må si at det endte opp med en salat og vann på meg (er en smule stolt at jeg nok en gang klarte å motså fristelsen).
I morgen er det til fysio og PT på Volvat, så vi får fasit på hvor dårlig form jeg egentlig er i. Skal bli spennende (og sikkert slitsomt). Stay tuned for fasiten...

No comments:

Post a Comment