July 21, 2012

Treningsstarten

Etter at jeg fikk diagnosen har jeg begynt å trene for å komme i bedre form (ikke så mye som skal til).

Jeg har gått til innkjøp av en ny sykkel og har startet å sykle. Turene så langt har ikke blitt så lange da kondisjonen min er relativt laber, men jeg ser allerede nå at det har blitt bedre.

Som en ekstra motivasjon har jeg også tatt i bruk en pulsklokke jeg kjøpte forrige gang jeg gjorde et forsøk på å komme i bedre form. Matematikker som jeg er av utdannelse, motiverer tallene meg, og jeg kan følge med på min fremgang på en lett og grei måte.

Turene jeg har syklet så langt har vært i området rundt Öddö hvor vi har hytta vår. Det er mulig at jeg legger ut resultatene fra disse turene senere, men først må jeg finne ut hvordan jeg kan gjøre dette fra polarpersonaltrainer.com. Om noen aner hvordan dette gjøres, ta kontakt!

No comments:

Post a Comment